Rasa Nakvosaitė

Rasa Nakvosaitė

Marketingo specialistė

Vienas pagrindinių sėkmės faktorių rinkodaroje yra nuoseklumas: esamos situacijos analizė ir problemų išgryninimas, tada – strategavimas ir planavimas, o tik tada kūrybiškas įgyvendinimas. Laikantis planų ir nuolat stebint rezulatus, įmonės tikslai pasiekiami greičiau ir efektyviau.

Paslaugos:
Tyrimai ir analizė: konkurentų analizė, kliento poreikių analizė, slapto pirkėjo tyrimų scenarijai, kainodaros tyrimai, apklausos.
Marketingo strategija ir planavimas: pozicionavimo gairės, marketingo planų/biudžetų sudarymas, media kanalų planavimas, pardavimų skatinimo veiksmų planavimas.
Marketingo įgyvendinimas: firminai šūkiai, vizualizacijos, išorinės reklamos projektų rengimas savivaldybei, lojalumo programų kūrimas, rėmimo projektų paieška ir koordinavimas.

Patirtis:
4 metai marketingo bei 2 metai pardavimų srityje. Patirtis įgyta viešojo maitinimo srityje (viename žinomų Lietuvos tinklų bei pavieniuose restoranuose) bei pasauliniam koncernui priklausančioje gamybinėje bei didmeninės prekybos įmonėje. Darbas skirtingais principais veikiančiuose marketingo skyriuose leido sukaupti įvairių marketingo projektų valdymo patirties, nuo internetinės rinkodaros, pardavimų skatinimo, kainodaros iki stambių media, rėmimo projektų, rinkos tyrimų organizavimo ir valdymo.

Kontaktai